Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 9 grudnia 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Moi Drodzy
 
W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Maszynka do ćwierkania'' Czesław Śpiewa.

Czesław Stefan Mozil (ur. 12 kwietnia 1979 w Zabrzu) – polski piosenkarz, kompozytor, akordeonista, a także osobowość telewizyjna. Lider polsko-duńskiego zespołu Czesław Śpiewa. Współzałożyciel i były członek formacji Tesco Value.
.
.
Znalazła raz pewna pani
Aparat do bani
Z sentymentem wzruszona
Wzięła go w ramiona i
I czule do niego rzekła
Ty jesteś rodem z piekła
A ja jestem rodem z nieba
Nic więcej nie potrzeba
Nic więcej nam nie potrzeba

Ty jesteś starym gratem
Ja cię naprawię zatem
Zmienię ci obudowę
I włożę części nowe i
I będziesz piękny jak dawniej
I będziesz działać sprawnie
Znów pokażesz klasę
I zaświergolisz czasem
A ja cię wsadzę w klatkę
Byś nie odleciał przypadkiem

Będziemy piękni jak dawniej
Będziemy działać sprawniej (x4) 

13 komentarzy:

  1. Nie moja bajka,ale tekst fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenek nie znoszę, ale jako osobę go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się wykonanie, ale tekst fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że za polską muzyką nie przepadam, to mam ogromną słabość do twórczości Cz. Mozila :)

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swego czasu ta piosenka była bardzo popularna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat za Mozilem nie przepadam. Mi ostatnio wpadła w ucho nowa piosenka Kayah i Hyżego :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...