Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 17 sierpnia 2017

ZAPOWIEDŹ: "Światełko w tunelu. Polowanie na Pliszkę" Hanna Greń - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Światełko w tunelu. Polowanie na Pliszkę'' Hanny Greń.

.

Kontynuacja losów Kornelii Pliszki i komisarza Gerarda Skrzyńskiego. Opowieść o pozorach, które zbyt często zakłamują nasz obraz rzeczywistości. 

Po ostatnich tragicznych wydarzeniach Gerard jest przekonany, że bezpowrotnie utracił to, co było dla niego najważniejsze. Po Kornelii pozostały mu jedynie wspomnienia oraz maleńki kot, którego kobieta zostawiła pod jego opieką przed ich ostatnim rozstaniem. 

Okazuje się jednak, że ciało znalezione w domu Pliszki po pożarze należy do kogoś innego. Gdzie zatem podziała się Kornelia i dlaczego nie daje znaku życia? Sprawa komplikuje się jeszcze bardziej, kiedy komisarz dowiaduje się, że jego koledzy stawiają Kornelii absurdalne – jego zdaniem – zarzuty. Mężczyzna rzuca na szalę całą swoją zawodową przyszłość, żeby udowodnić, że podejrzewana przez policję kobieta jest niewinna. Jednak żeby to zrobić, trzeba ją najpierw odnaleźć. Rozpoczyna się polowanie na Pliszkę.
 
 Premiera: 22.08.2017
 
  Przeczytaj fragment - KLIK



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

20 komentarzy:

  1. Jestem już po lekturze. Nie zawiodłam się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam pierwszego tomu, ale to chyba jednak historia nie dla mnie. Ale gratuluję patronatu! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o, już tylko 5 dni do premiery :o ale super :D po takim zakończeniu, jakie nam zaserwowała autorka, czekam na kolejną część. niecierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje patronatu :), a z książką z przyjemnością się zapoznam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw skuszę się na pierwszy tom, który już mam, ale jakoś nie mogę się za niego zabrać. Gratuluję kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu zapoznać się z książkami tej autorki :)
    Gratuluję kolejnego patronatu!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Się nie mogę doczekać! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa kontynuacji. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu przeczytać pierwszy tom. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym poznać tę serię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pora nadrobić poprzednią część :)
    Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję patronatu, wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimatyczna okładka- kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...