Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 12 sierpnia 2017

ZAPOWIEDŹ: ,,Poszukiwani, poszukiwany” Małgorzata Falkowska - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Poszukiwani, poszukiwany'' Małgorzaty Falkowskiej.

 
Do czego zdolna jest kobieta, aby zajść w ciążę? W zasadzie dwie kobiety… Po przygodach Berki i jej noworocznym postanowieniu: Mąż potrzebny na już oraz magicznej odmianie egocentrycznej Zosi z Gorzej być (nie) może nadszedł czas na nie… Jola i Monika postanawiają założyć rodzinę. A czym byłaby rodzina bez dziecka, dokładniej dzieci? Partnerki za namową przyjaciółek wpadają na coraz dziwniejsze pomysły, prowadzące do zajścia w ciążę, które – jak na nie przystało – kończą się absolutnym fiaskiem. Jednak ciąża to nie wszystko, kiedy pojawiają się coraz to nowe problemy, z którymi trzeba się zmierzyć. Jak sobie poradzą przyjaciółki w trudnych dla nich chwilach? Czy ich starania będą wystarczające,
aby spełnić marzenie o szczęśliwej rodzinie?
 
Premiera: 17.08.2017
  


Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy temat. Zapisałam już sobie tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na tę książkę z niecierpliwością! Uwielbiam tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze dwa tomy czekają na przeczytanie. Gratuluję kolejnego patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje patronatu :) Ale ja po lekturze "Gorzej być (nie)może" raczej odpuszczę ten tytuł, zupełnie nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje patronatu. Książka zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu! Muszę poznać tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu! Książka zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się fajna, zabawna historia:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...