Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Małżeństwo z odzysku'' Agata Przybyłek - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: „Małżeństwo z odzysku'' Agaty Przybyłek.

Zaskakująca i pełna intryg historia, która rozbawi Was do łez!

Czy jedno niewinne spojrzenie w kobiecy dekolt może świadczyć o zdradzie? Tak, jeśli to twój mąż wpatruje się w dekolt innej!

Zuzanna z przyjaciółką bawią się w prywatne biuro detektywistyczne, ale wcale nie jest im do śmiechu, gdy podążając tropem szanownego małżonka pakują się w kłopoty. W dodatku ktoś inny wciąż siedzi im na przysłowiowym ogonie…

Jakby Zuzanna miała mało problemów na głowie, postanawia znaleźć nową dziewczynę swojemu byłemu chłopakowi!

😏😏😏
 
Zuzanna, bohaterka powieści, ma taki talent do ściągania sobie na głowę kłopotów, jaki Agata Przybyłek do pisania lekkich i inteligentnych książek obyczajowych. Kocham obie! – Alek Rogoziński

Premiera: 30.08.2017



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

18 komentarzy:

  1. Coś lekkiego na końcówkę lata? Czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyczekuję i gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu zabrać się za twórczość tej autorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny raz, gratuluję patronatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Fajnie wygląda książka - zapiszę sobie tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu! ;) I znowu przeurocza okładka od tej autorki! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie dla mnie, ale gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, Kochana! Agata Przybyłek to autorka, której książek jeszcze nie miałam przyjemności poznać, ale bardzo mnie one ciekawią. Mam nadzieję, że będę zadowolona kiedy w końcu po nie sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...