Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 5 sierpnia 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Forget Me Always'' Sara Wolf - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Forget Me Always'' Sary Wolf.




Ciąg dalszy bestsellera Love Me Never

Bestseller „New York Timesa”


Minęło czternaście tygodni, odkąd Isis Blake przeniosła się do nowej szkoły (i trzy lata, dwadzieścia pięć tygodni i pięć dni, odkąd nie była zakochana, i jeśli uda jej się zrealizować plan, ten licznik będzie bił w nieskończoność). Podczas tych czternastu tygodni poznała Jacka Huntera – wroga, który stał się być może kimś więcej – dzięki jego odwadze przeżyła brutalną napaść agresywnego byłego swojej matki, a zaraz potem całkiem o Jacku zapomniała.

Jedynym jasnym punktem jest w jej życiu Sophia, tajemnicza dziewczyna, z którą Isis dzieli pobyt w szpitalu i zamgloną znajomość z Jackiem.
Gdy wspomnienia wracają, jest jej coraz trudniej oprzeć się uczuciom.
A Jack nie jest w stanie trzymać się z daleka od jedynej dziewczyny, która stopiła lód jego serca.

Gdy wychodzą na jaw mroczne sekrety otaczające Sophię, Isis uświadamia sobie, że Jack nie jest tym, za kogo go miała. Zaczyna dostawać przerażające anonimowe maile, które paradoksalnie mogą ocalić ją przed czymś jeszcze gorszym: przed jej przeszłością.
 
💙💙💙

Moja rekomendacja:
  
PREMIERA  10 sierpnia




Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

27 komentarzy:

  1. Oczywiście, że jestem :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu . Jak na moje oko masz na koncie już prawie setkę patronatów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tej książki. Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Cóż, brzmi ciekawie. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie, wydaję się być świetna. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Jeszcze nie znam tej serii, ale na pewno nadrobię tę zaległość.


    Pozdrawiam.
    Kasia z Ebookowych recenzji
    http://ebookowe-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Nie słyszałam o tej serii

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję patronatu. Chętnie przeczytam powieść.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam dwa razy całość :) Uwielbiam tę książkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Opis brzmi zachęcająco- tajemnice zawsze mnie intrygują. Zastanowię się

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę nadrobić poprzednią część :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję. Nie czytałam jeszcze tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, ciekawa jestem książki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję!
    Może kiedyś się skuszę na ten tytuł. :)
    Pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie jestem w trakcie czytania! ;) Szkoda tylko, że wydawnictwo tak oszpeciło całą serię. ;/ W oryginale były niby podobne zdjęcia, ale o wiele lepiej wykorzystane i oprawa była świetna. ;/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...