Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 12 sierpnia 2017

WYNIKI KONKURSU: Upij mnie piosenką

Moi Drodzy,
 
 Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać 3 egzemplarze książki ''Upojenie'' Kristen Proby [recenzja - KLIK]
 
  Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Przesłuchałam wszystkie Wasze propozycje i wybrałam trzy (moim zdaniem) najbardziej zmysłowe piosenki. Oto mój werdykt:
 
Zacisze Lenki:
 Kochaj mnie i dotykaj Tomasza Żółtko
.

💋 💋 💋

Al_ina
 Anna Jurksztowicz "Zmysly"
.

💋 💋 💋
 
Maria Broda: 
Bombonierka - Basia Stępniak-Wilk i Grzegorz Turnau
.

💋 💋 💋

Wszystkim laureatom serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy. 
Z racji tego, że był to konkurs muzyczny - mój sobotni cykl ,,Dobre, bo polskie'' ukaże się za tydzień. 

13 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...