Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 10 sierpnia 2017

WYNIKI KONKURSU: Moje poczucie humoru :)

Moi Drodzy,
 
 Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać ,,Ławeczkę pod bzem'' Agnieszki Olejnik oraz ,,Postaw na miłość'' Karoliny Kubilus.
 
    Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Kolejny raz udowodniliście, że Wasza kreatywność nie zna granic. 💚 Miałam nie lada problem z wyborem zwycięzcy, ale ostatecznie podjęłam decyzję. Oto dwójka laureatów:
 
I miejsce: martucha180

Ano ja wybierom ławeckę. Kaj ja na niej siędę, a ona racy się trzymać i mnie tyz, to se zdziebko łodpocnę. Ino te aromaty bzu bedom mnie w nos drazniły! Dyć bez wonieje kaj bzowa nalewecka, a tejze dawnom nie piła... Łoj, bym się napiła! A wtedy ławecka zamieniłaby się w łózecko, a ja bym łodleciała w oparach bzu… Dyć kaj bym pikne sny miała! Łoj, pikne!
 
💞💞💞 
 
II miejsce: Ola Szymbrowicz

Jedni stawiają na czerwone w ruletce,
inni kumplowi piwko w butelce,
podejrzane panie Tarota stawiają,
ja stawiam na miłość - prawdę powiadając!
Taką czystą, szczęśliwą, jak z wiersza Szymborskiej,
bez cienia wstydu i zadry szorstkiej...
Miłość, która potrafi góry przenosić,
pachnieć bzem i o nic nie prosić...

Pytasz mnie, jak to możliwe...
Czy to pytanie jest żartobliwe?
Żadna, nawet złota ławeczka pod bzem
bez skrzydeł miłości nie uszczęśliwi Cię!
Dlatego głoszę tutaj i wszem i wobec,
za taka miłością maraton biec mogę,
mokra od potu, śmierdząca, zziajana,
a mimo to, tak bardzo kochana.
Bo miłość każdą barierę pokona-czy to nieświeży oddech, czy z butów słoma...

Tak więc z gwarancją życia długo i szczęśliwie
stawiam właśnie na miłość - bo miało być ŻARTOBLIWIE 😉



Laureatom serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy (kryniame@wp.pl)

14 komentarzy:

  1. Kaj piknie! Łoj, kaj piknie! Z serdca dziekuję za ławeckę! Ino nalewecka tyz by sie przydoła. A Juści, co by się przydała! Dzioucho kochana, mas za pazuchą naleweckę? A podzielis się? Dyć razem się mozem napić... ino dla zdrowotności ma się rozumieć :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...