Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 4 sierpnia 2017

KONKURS: Upij mnie piosenką

Moi Drodzy

Mam dla Was do wygrania 3 egzemplarze książki ''Upojenie'' Kristen Proby [recenzja - KLIK]
 
Świat bez muzyki byłby jak świat bez kolorów. Taki zimny i ciemny. Nic zatem dziwnego, że bardzo lubię słuchać różnych piosenek, bez względu na gatunek. Stąd mój pomysł na konkurs 😗
 
Zadanie konkursowe:

Poleć mi polską piosenkę o lekkim zabarwieniu erotycznym.
 
  Trzy najciekawsze (moim zdaniem) propozycje zostaną nagrodzone egzemplarzami książki ,,Upojenie''.

_

Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- polubisz FP wydawnictwa Amber 
- udostępnisz informacje o moim konkursie



   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Amber.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy polecić organizatorce konkursu polską piosenkę o lekkim zabarwieniu erotycznym.
4. Konkurs trwa od 4 sierpnia 2017 roku do 9 sierpnia 2017 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 12 sierpnia 2017 roku.
6. Nagrodą są 3x
''Upojenie'' Kristen Proby.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
 

57 komentarzy:

  1. Polecam Ci piosenkę Formacji Nieżywych Schabuff pt. "Żółty rower".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy temat konkursu...z tego co mi odrobinę wiadomo pineski z gatunku Disco Polo są dość "wymowne"...jednak ja bardzo mało słucham tej muzyki i konkretnego utworu nie jestem w stanie polecić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, takiego konkursu jeszcze nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agata Kaźmierczakpiątek, 04 sierpnia, 2017

    Gorąco polecam piosenkę zespołu IRA pt. "Ona jest ze snu"

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie upaja piosenka w wykonaniu Michała Żebrowskiego i Anny Marii Jopek pod tym samym tytułem "Upojenie". Uwielbiam jego ciepły, głęboki głos, którego mogę słuchać bez końca. Zdecydowanie działa na zmysły i rozpala wyobraźnię.
    https://www.youtube.com/watch?v=zQxYbETrBMA

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dla Ciebie utwór idealny ;)
    Jarecki - Kochanie feat. Robert Cichy
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi pierwsza na myśl przyszła piosenka "Lubisz to lubisz" - Power Play. Całkiem sympatyczne disco-polo, które szybko wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam bardzo subtelną piosenkę - Kochaj mnie i dotykaj Tomasza Żółtko.
    https://www.youtube.com/watch?v=gEkUq5IPzN4

    OdpowiedzUsuń
  9. CZARNO-CZARNI "Nogi"
    Tekst:
    Nie chcę chodzić z tobą na spacer
    Nie chcę pisać wierszy na klatce
    Nie pójdziemy razem do kina, chociaż świetna z ciebie dziewczyna
    Nie chcę chodzić z tobą po górach
    Nie chcę pisać "love" na murach
    Nie zaproszę cię dzisiaj na wino, chociaż jesteś świetną dziewczyną
    Ale jedno czego chcę i ty dobrze o tym wiesz
    Chowasz tę cudowną rzecz, tę o której tylko śnie

    Ref:
    Chcę oglądać twoje nogi (nogi, nogi, nogi)
    Chcę byś założyła mini (mini, mini, mini)
    Ślimak dziś wystawił rogi (rogi)
    A ty pokaż swoje nogi

    Nie chcę chodzić z tobą po parku
    Nie chcę słuchać śpiewu kanarków
    Nie pójdziemy razem do kina, chociaż świetna z ciebie dziewczyna
    Nie chcę listów miłosnych wysyłać
    Nie chcę serca na drzewie wycinać
    Nie zaproszę cię dzisiaj na wino, chociaż jesteś świetną dziewczyną
    Ale jedno czego chcę i ty dobrze o tym wiesz
    Chowasz tę cudowną rzecz, tę o której tylko śnie

    Ref: X4
    Chcę oglądać twoje nogi (nogi, nogi, nogi)
    Chcę byś założyła mini (mini, mini, mini)
    Ślimak dziś wystawił rogi (rogi)
    A ty pokaż swoje nogi Nie chcę chodzić z tobą na spacer
    Nie chcę pisać wierszy na klatce
    Nie pójdziemy razem do kina, chociaż świetna z ciebie dziewczyna
    Nie chcę chodzić z tobą po górach
    Nie chcę pisać "love" na murach
    Nie zaproszę cię dzisiaj na wino, chociaż jesteś świetną dziewczyną
    Ale jedno czego chcę i ty dobrze o tym wiesz
    Chowasz tę cudowną rzecz, tę o której tylko śnie

    Ref:
    Chcę oglądać twoje nogi (nogi, nogi, nogi)
    Chcę byś założyła mini (mini, mini, mini)
    Ślimak dziś wystawił rogi (rogi)
    A ty pokaż swoje nogi

    Nie chcę chodzić z tobą po parku
    Nie chcę słuchać śpiewu kanarków
    Nie pójdziemy razem do kina, chociaż świetna z ciebie dziewczyna
    Nie chcę listów miłosnych wysyłać
    Nie chcę serca na drzewie wycinać
    Nie zaproszę cię dzisiaj na wino, chociaż jesteś świetną dziewczyną
    Ale jedno czego chcę i ty dobrze o tym wiesz
    Chowasz tę cudowną rzecz, tę o której tylko śnie

    Ref: X4
    Chcę oglądać twoje nogi (nogi, nogi, nogi)
    Chcę byś założyła mini (mini, mini, mini)
    Ślimak dziś wystawił rogi (rogi)
    A ty pokaż swoje nogi

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam !!!!!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=8mhyeHCvSoA

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam piosenke happysad "Łydka" :) pierwsza jaka przyszła mi na myśl.. według mnie lekko erotyczna.. mogłabym słuchać bez końca :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam Rafał Brzozowski - Tatuaż Twój. Świetna piosenka.
    Gośka

    OdpowiedzUsuń
  13. Anna Jurksztowicz - Zmysły precz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam energiczną i pikantną piosenkę z musicalu Moulin Rouge: Christina Aguilera, Lil' Kim, Mya, Pink - Lady Marmalade

    https://www.youtube.com/watch?v=RQa7SvVCdZk

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo polecam Tropic - Dotykaj mnie
    Tekst super ;D nie przesadzony i do tego świetna muzyka :)
    https://www.youtube.com/watch?v=vuzFB5E2A_8

    OdpowiedzUsuń
  17. Tytuł zespołu feel "A gdy jest już ciemno", może wydawać się podtekstem erotycznym, lecz takim nie jest. Toples-"Zdejmij ubranie" nie wydaję się być LEKKIM zabarwieniem erotycznym. KULT-"Gdy nie ma dzieci", Happysad-"Łydka" wydają się być idealne wpasowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Róże Europy - "Jedwab". Zawsze była dla mnie trochę wyjątkowa, może dlatego, że jestem piegowata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam 😍❤👍mam z nią wspaniale wspomnienia😁😀

      Usuń
  19. W temat konkursu doskonale wpisuje się piosenka Andrzeja Piasecznego "Miłość pod księżycem".

    OdpowiedzUsuń
  20. Łoże w kolorze czerwonym sztywny pal Azji

    OdpowiedzUsuń
  21. Polecam cudowną piosenkę pt. "Bombonierka". Basia Stępniak-Wilk i Grzegorz Turnau wykonują ją tak, że można słuchać bez końca - świetna muzyka i niebanalne słowa. https://www.youtube.com/watch?v=vWodN0FA2b8

    OdpowiedzUsuń
  22. Tragédie- Sexy pour moi
    https://www.youtube.com/watch?v=bMNUmFzLpXc

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję od dawna. :)
    zaraz udostepnię na google plus
    polecam Brodka - Saute
    Do mnie mów bo ja
    Chcę Twoje słowa jeść
    Do mnie mów bo tak
    Najsłodsza staję się
    I brzoskwiniowy mus
    Z Twych słów mnie wypełnia
    Jak księżyc znów
    Gorąca pełnia
    Mów niegrzecznie i
    Opuszkiem dotknij tu
    Niebezpiecznie chciej
    Pod wodę wciągnąć mnie
    Nie bój się, głód nas dziś przyciągnie
    Czytaj mnie jak menu swobodnie

    OdpowiedzUsuń
  24. https://www.youtube.com/watch?v=Bs7pXXcEDfo Zejman i Garkumpel i ich Szanta dziewicy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Plastic - Tak Cie Kocham https://g.co/kgs/1uYcqT
    Rytmiczna i zabawna;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Polecam Luis Fonsi „Despacito” („Pomalutku”)
    https://www.youtube.com/watch?v=kJQP7kiw5Fk

    OdpowiedzUsuń
  27. Maanam - Lipstick on the glass
    Nie sugerujcie się tytułem, gdyż Maanam to polski zespół, którego wokalistką była Kora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wg mnie to: "Chciałabym, chciała" Formacja Nieżywych Schabuff
    https://www.youtube.com/watch?v=WirgTjPPKH8

    OdpowiedzUsuń
  29. Polecam piosenkę "TERAZ-TU" Edyty Górniak
    https://www.youtube.com/watch?v=jR6udHTC5BE

    Pozdrawiam,
    Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  30. https://www.youtube.com/watch?v=PEqwQgRmT0o Varius Manx - Jestem tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako;Sabina Fabczak
    Lubię jako;Sabina FK
    Baner;https://www.facebook.com/SABINAEWAANNAF/posts/10207806943371497
    Chris Isaak - Can´t Help Falling In Love
    https://www.youtube.com/watch?v=UJ8RBj_P0KQ
    lub bardzo stara piosenka,Jane Birkin et Serge Gainsbourg - Je T'aime,...Moi Non Plus :)https://www.youtube.com/watch?v=k3Fa4lOQfbA

    OdpowiedzUsuń
  32. Michał Żebrowski & Katarzyna Nosowska - Lubię kiedy kobieta

    OdpowiedzUsuń
  33. Polecam serdecznie piosenkę Perfectu "Kołysanka dla nieznajomej" <3

    Tekst jednej ze zwrotek mówi sam za siebie :

    "Bosa do mnie przyjdź
    I od progu bezwstydnie
    Powiedz mi czego chcesz.
    Słuchaj jak dwa serca biją,
    Co ludzie myślą to nieistotne."

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piosenką ,którą proponuje to Manchester- Ty znowu chcesz się kochać

    OdpowiedzUsuń
  37. Jako,ze "dinozaurem jestem O lekkim zabarwieniu erotycznym"a młodzież powiedziałabym może "niegrzeczna starucha trącąca myszką " to polecę piosenkę Alibabek"pt "Tango o zabarwieniu erotycznym przeleć mnie" Ta piosenka towarzyszyła latem na nadmorskich plażach niejednej zakochanej parze i śpiewana była na każdym dancingu .

    OdpowiedzUsuń
  38. Polecam utwór Camasutra - Do nieba bram

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja proponuję polskie wykonanie "Belle" z Notre Dame de Paris w wykonaniu studia Acantus :)
    https://www.youtube.com/watch?v=8jyRBDfSEqA

    OdpowiedzUsuń
  40. "CZerwony jak cegła" Dżem
    pozdrawiam cieplutko:))) I życzę przyjemnego odsłuchiwania propozycji konkursowiczów.

    kasienka780@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Gorąco polecam przepiękną balladę Antoniny Krzysztoń pod tytułem "Perłowa Łódź"(wersja MTJ 2013). Podoba mi się to, że ona nie jest wulgarna, tylko mówi tak pięknie o miłości...

    OdpowiedzUsuń
  42. Od razu mi przyszła na myśl AFTER PARTY - BANANOWA AGNIESZKA >.<
    Nie ma to jak Disco Polo, wszyscy mówią że nie lubią, że nie znają, a jak ktoś puści to znają całą piosenkę na pamięć :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Sami - 'Zakręć mnie';-)) Zgłaszam się. Mail: joasiar777@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. to ja polecam coś na wesoło :D Ona nie tańczy dla mnie - Kabaret pod Wyrwigroszem

    OdpowiedzUsuń
  46. Hmm moja propozycja typowo kabaretowa, ale skoro gatunek nie ma znaczenia to
    Krzysztof Daukszewicz "Sprośna pieśń masowa" ;)
    Na fb jako Sylwia P. tu jako red_sonia

    OdpowiedzUsuń
  47. JOE COCKER - You can leave your hat on... idealna do striptizu, jak dla mnie ma niezłą nutę i zabarwienie erotyczne ;)
    Nela Radoń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze nie jest Polska :D z polskich to pszczółka maja :D ta wersja dla dorosłych :D Nela R. :D

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...