Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 3 czerwca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Obrońcy miłości'' SANDI LYNN - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Obrońcy miłości'' SANDI LYNN.
 
 Dwoje młodych prawników.

Ona – załamana zdradą tych, którym ufała. Przytłoczona odkryciem, że całe jej życie było jednym wielkim kłamstwem.

On – seksowny i władczy, musi mieć wszystko i wszystkich pod kontrolą.
Od pierwszego spotkania iskrzy między nimi. Jest namiętność, miłość i seks jak z marzeń. Ariana przeżywa uniesienia, jakich nie dał jej żaden mężczyzna. Ale Luke ma za sobą przeszłość i sekret, którego nie może jej zdradzić. Musi odejść. Lecz pewnej nocy wydarza się tragedia i teraz to Luke potrzebuje pomocy Ariany. Tej nocy to ona staje się jego obrońcą. I trzyma w rękach jego los…
  
 PREMIERA 13 CZERWCA
 


Recenzja niebawem. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

20 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie, więc będę miała na uwadze ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga Więckiewiczsobota, 03 czerwca, 2017

    Kurcze naprawdę zapowiada się ciekawie ;) Z chęcią przeczytam recenzję :) Książką jestem bardzo zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Jestem bardzo ciekawa książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu. Natomiast autorki nie lubię, bo styl jej pisania nie jest jakiś wowo, więc jednak podziękuję, ale może innym się spodob.a

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje patronatu :). Po książkę raczej nie sięgnę, to zdecydowanie nie moje klimaty.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu! Nie znam twórczości autorki, a opis tej książki brzmi interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie moje klimaty, jednak gratuluje patronatu i być może przeczytam jej recenzje - z ciekawości.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu i czekam na Twoją recenzję Krysiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję patronatu! Myślę, że to może być dobra książka dla zaczytywania się w plenerze lub w podróży. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się całkiem intrygująco, dlatego chętnie zapoznam się z recenzjami, kiedy książka będzie już dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Będę czekać na recenzję, ale bardziej z ciekawości, niż z potrzeby przeczytania książki. Jakoś tak zalatuje mi Greyem. Cóż począć? Ale może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie historie. To będzie idealna książka dla mnie.
    Gratuluję kolejnego patronatu ;)

    Pozdrawiam.
    Kasia z Ebookowych recenzji
    http://ebookowe-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję patronatu. Raczej polecę siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale gorąca okładka. Książka mnie kusi. Miałam jakieś problemy z dodawaniem komentarzy u ciebie. Na szczęście samo się naprawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i mamy kolejny wspólny patronat :) Super :)

    bjcdobryfilmijeszczelepszaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdyby ktoś szukał to ten tytuł można kupić za 19,14 zł na Summer Sale . :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...