Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 8 czerwca 2017

WYNIKI KONKURSU: Mój kawałek nieba

Moi Drodzy,
  
Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać książkę
''Niebo pod Śnieżką'' Joanny Sykat [recenzja - KLIK]

Wszystkim uczestnikom konkursu dziękuję za liczny udział i za ciekawe zdjęcia nawiązujące do hasła: Mój kawałek nieba. Miałam nie lada orzech do zgryzienia, ale ostatecznie wybrałam dwójkę zwycięzców. 

Pierwszym laureatem zostaje Wioleta Witt

Druga nagroda wędruje do Ewy
 _____
 
Pozwolę sobie wyróżnić jeszcze kilka osób, których fotki także mnie urzekły.


Wszystkim bez wyjątku serdecznie gratuluję! 

15 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim ;) Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje! Kawałki nieba fantastyczne:)
    Milej lektury życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :D Dziękuję, pierwszy raz wygrałam konkurs fotograficzny :) gratuluje drugiej zwyciężczyni i osobom wyróżnionym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Przepiękne fotografie! Zwycięstwa w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim gratuluję👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne fotografie 😉 gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkim wspaniałych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcie pierwszej laureatki. Gratulacje dla obu zwycięzców!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne :) gratuluję i dziękuję za docenienie mojego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...