Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 17 czerwca 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Ostatni'' w wykonaniu Edyty Bartosiewicz.

   Edyta Bartosiewicz urodziła się 11 stycznia 1966 roku w Warszawie. Muzyką interesowała się od małego. Fascynował ją rock. W wieku 10 lat Edyta sama nauczyła się grać na podarowanej przez ojca za dobre wyniki w nauce gitarze. Jako mała dziewczynka pisała już proste piosenki z tekstami po angielsku. Nie wszyscy wiedzą, że Bartosiewicz była bliska zostania zawodową sportsmenką. Przez kilkanaście lat trenowała siatkówkę i łyżwiarstwo szybkie. Więcej o autorce: TUTAJ
 
.
 Zatańcz ze mną jeszcze raz
Otul twarzą moją twarz
Co z nami będzie? - za oknem świt
Tak nam dobrze mogło być

Gdy ciebie zabraknie i ziemia rozstąpi się
W nicości trwam
Gdy kiedyś odejdziesz
Nas już nie będzie i siebie nie znajdziesz też

Zatańcz ze mną jeszcze raz
Chcę chłonąć każdy oddech twój
Co z nami będzie? - uwierz mi
Tak jak ja nie kochał nikt

Gdy ciebie zabraknie i ziemia rozstąpi się
W nicości trwam
Gdy kiedyś odejdziesz
Nas już nie będzie i siebie nie znajdziesz też 2x

W salonie wśród ciepłych świec
Już nigdy nie zbudzisz mnie
Już nigdy nie powiesz mi
Jak bardzo kochałeś mnie
Kochałeś mnie, kochałeś mnie...

Czy słyszysz jak tam daleko muzyka gra?

Zatańcz ze mną, jeszcze raz

Gdy ciebie zabraknie i ziemia rozstąpi się
W nicości trwam
Gdy kiedyś odejdziesz
Nas już nie będzie i siebie nie znajdziesz też

Zatańcz ze mną, ostatni raz

Nas już nie będzie i siebie nie znajdziesz też

17 komentarzy:

  1. Lubię tę piosenkę, ale nie mogę jej słuchać za często, bo jakoś mnie dołuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten numer, ale tylko w wykonaniu Pani Edyty. Jeszcze nigdy żadnen cover tej piosenki mi się nie spodobał. A słyszałam ich już sporo choćby w programach talent show. Edyta Bartosiewicz jest w tym utworze i nie tylko niedościgniona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moje klimaty, ale lubię czasem posłuchać starych dobrych piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio z polskich utworów to jestem zakochana w piosence Ewy Farny "Bumerang" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znałam wcześniej tego kawałka, ale muszę przyznać, że jest świetny. A teledysk - rewelacja. Wzruszyłam się widząc małą Ewę :)

      Usuń
  5. Można powiedzieć, że to już klasyk, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jest ta piosenka,miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle lat minęło, a ile razy słyszę słowa tej piosenki, tak mocno poruszają serce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna piosenka, której wcześniej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam piosenki Bartosiewicz, kiedyś byłam na jej koncercie, wspaniałe wspomnienia! :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...