Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 23 czerwca 2017

Dziękuję Ci TATO!

Moi Drodzy,

Dziś Dzień Ojca - dokonała okazja do wyrażenia wdzięczności i szacunku dla swojego taty.

 
Na łamach mojego bloga możecie zobaczyć, jak  piękna, wzniosła i bezwarunkowa jest miłość ojca i dziecka...

Tato w dniu Twojego święta życzę Ci, aby spełniły się wszystkie Twoje marzenia, aby na Twoją wędkę zawsze łapały się największe i  najwspanialsze okazy, abyś zawsze miał czas dla swoich róż i żebyś nigdy nie stracił cierpliwości do wnuków i swojej jedynej córeczki.
Klaudia Jopek


Kochany tatusiu 💝
Dziś jest wyjątkowy dzień dla Ciebie lecz i dla mnie.
Dziękuję Ci całego serca za miłość mi daną, za naukę jazdy na rowerze, za to, że byłeś gdy nie było nikogo. Dziękuję za rady, porady i wyrozumiałość, za dłonie, które są do dziś jak balsam - leczą moje rany ❤
Dziękuję za miłość i szacunek do książek, którego mnie nauczyłeś 💚
Przepraszam za troski, każdą łzę czy ból, jaki Ci sprawiłam 💜
Kocham Cię nad życie 😘 dziękuję że Jesteś 💕 Izus




Tato, ten 23 czerwca pewnie dla Ciebie nie różni się od innych w ciągu tygodnia, jednak ja pamiętam, że jest to Twój dzień. Chcę Ci podziękować, że przygarnąłeś mnie pod swój dach, gdy moi prawdziwi rodzice nie odnaleźć się w swojej roli. Jestem ci wdzięczna, że nauczyłeś mnie kochać i codziennie powtarzałeś, iż jestem wyjątkowa, a życie jeszcze kiedyś się do mnie uśmiechnie, mimo, że bardzo w to wątpiłam. Dziękuję za każdy uśmiech, każdą książkę jaką mi podarowałeś i całą swoją mądrość, jaką posługiwałeś się, by pomóc mi wyjść z zamieszania w moim życiu, oraz za to, że stworzyłeś mi prawdziwy dom, jakiego wcześniej nie miałam. Tato, mimo, że nazwiska mamy inne, czuję jakbym od zawsze była twoją córką. A tutaj nasze śmieszne zdjęcie, które pokazuje, że uwielbiam twoją bezpośredniość i poczucie humoru, nie traktujesz mnie już jak małą dziewczynkę i potrafisz na każdy temat pożartować. Kocham jeść w Twoim towarzystwie lody^^

Aleksandra Niemiec



Dziękuję Ci Tato za to, że jesteś. Dziękuję Ci za to, że zawsze mnie wspierasz nawet, jeśli nie raz doprowadzam Cię do szewskiej pasji. Dziękuję Ci za to, że walczysz z rakiem i nie poddajesz się. Dziękuję Ci za to, że mnie kochasz Tato. Ja Ciebie też kocham, bardzo, bardzo mocno i nie wyobrażam sobie świata, na którym mogłoby Ciebie zabraknąć. Jesteś najlepszym tatą, jakiego mogłam sobie wymarzyć. Twoja kochająca i rozwydrzona córuchna Mariola.


Chciałabym podziękować mojemu Tacie
- za to, że jest naprawdę wspaniałym człowiekiem. Naprawdę, jest najlepszą osobą jaką znam.
- za to, że tak ciężko pracuje, by zarobić na moje studia. Wiem, że robi to dla mnie. Pracuje zagranicą z daleka od naszej rodziny, a to wszystko moja sprawka.
- za wsparcie i za opiekę, którą mnie otacza mimo, że jestem już dorosła. Dla niego zawsze zostanę małą Łucją.
- za cierpliwość bo naprawdę mam trudny charakter i tylko On potrafi go ujarzmić 
- za życie, bo gdyby nie On nie byłoby mnie na tym świecie.Nie poznałabym jak smakuje życie, nie przeżyłabym tego co przeżyłam, nie zgłaszałabym się teraz do konkursu gdyby nie On.
- za wspaniałe dzieciństwo, za to, że nigdy mi niczego nie brakowało. Choć po tylu latach wiem, że różnie było z finansami, a jednak jako dziecko tego wcale nie odczułam. Starał się zawsze zadbać o mnie i o brata.
- nawet za nasze drobne sprzeczki i przedziorki, kto ma rację, a kto nie. 
- za to, że zawsze we mnie wierzy, choć czasem ja tracę nadzieję On zawsze pcha mnie do przodu. Zawsze mi mówi, by się nie poddawać. To dzięki Niemu mam takie parcie na szkło.
- za wsparcie, bo wiem, że choćby cały świat był przeciw mnie on zawsze będzie ze mną i zawsze mi pomoże. Nigdy się ode mnie nie odwrócił. Zawsze służy dobrą radą i pomocą. Potrafi pocieszyć. Nawet jeśli wszystko idzie źle pomaga mi znaleźć pozytywy.
- za to czego się od Niego nauczyłam,a nauczyłam się bardzo wiele. Wyszkoliłam się we wkręcaniu, przybijaniu i ładowaniu różnych rzeczy, dzięki czemu mogę być silną i niezależną kobietą. Nie potrzebuje już męża, który zrobi to za mnie.
- za to, że zawsze ma dla mnie czas. Dzięki temu mamy tak wspaniały kontakt i tak dużo ze sobą rozmawiamy, jak mało kto. Cudownie mieć z kim porozmawiać, a szczególnie jeśli jest to ktoś bliski.
- za nasze wspólne wieczory, przegrane w karty i za świetną zabawę przy tym. Szczególnie fajnie było jak wygrywałam, choć teraz wiem, że dawał mi fory
- za zarażenie mnie miłością do czytania. Zawsze kiedy kładłam się spać czytał mi na dobranoc, później nauczył czytać, dzięki czemu zaczęłam czytać szybciej niż moi rówieśnicy.
- nawet za brata, z którym często jest mi nie po drodze, bo jesteśmy jak ogień i woda. Tutaj cierpliwość przy naszych kłótniach musiała być stalowa.
Chciałabym mu złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji jego święta. Niech żyje jeszcze z milion lat, bo jest najlepszym tatą na świecie i wielu może mi go pozazdrościć. Życzę mu również spełnienia marzeń, dużo cierpliwości, jeszcze więcej niż teraz, żebym zawsze była jego małą córcią Łucją. Szczęścia z mamą i żeby kontakt nigdy nam się nie popsuł.
Łucja W. 
 


Drogi Tato Tadziu!
Z okazji Twojego święta dzisiejszego
Życzę Tobie wszystkiego najlepszego
Abyś  spełnił wszystkie swoje marzenia
Abyś nie doświadczał trosk i cierpienia
Życzę Ci także dużo zdrowia i miłości
Cierpliwości, szczęścia i  pomyślności
Abyś był taki jaki jesteś i nie zmieniał się ani krzty
Bo najwspanialszym na świecie Tatą jesteś właśnie Ty!
Pozdrawiam
Jagoda

 


Z okazji dnia Ojca chciałabym tato życzyć Ci żebyś przestał tak bardzo przejmować się tym, że jako głowa rodziny musisz zapewnić nam dobrobyt materialny i zdał sobie sprawę, że twoja obecność w życiu moim i mojej siostry jest ważniejsza. Życzę Ci żebyś zaczął spełniać swoje marzenia i mówić o nich otwarcie, to że nie spełniłeś ich do tej pory nie znaczy że nie ma już na to czasu, a teraz masz do tego 3 kobietki które mogą pomóc Ci w ich ziszczeniu. Żebyś przestał się kryć z tym co naprawdę lubisz, może ja z siostrą i mamą nie podzielamy twych pasji, ale nie oznacza to, że ich nie akceptujemy, każdy ma prawo robić to co lubi. Tato ciesz się życiem, nie patrz na to co ci nie wychodzi, nie zgrywaj bohatera, bo pamiętaj że ojciec to zawsze największy bohater swoich córeczek, naucz się przyjmować życie takim jakim jest, więcej uśmiechu, radości i jak najwięcej pociechy ze swojej rodziny. Dziękuję za to jak bardzo się starasz, chociaż tego ci nie mówię to naprawdę to doceniam. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia ojca dla mojego ukochanego taty! Marta
 


 
Z okazji dnia taty dużo zdrowia i pociechy ze mnie i bardzo dziękuję, że możemy razem spać. Mikołajek 



Kochany Tatku!
Chociaż jestem daleko teraz
O Tobie myślę nie raz....
Tęsknię bardzo czasami
Za naszymi wakacjami....
Ale za miesiąc już się spotkamy
I o wszystkim sobie pogadamy   :)

Dagmara Kowalewska


Dziękuję Ci Tato
Bo tak wiele dla mnie zrobiłeś 
Niestety wiem dzisiaj za późno
Mi swą dobroć uświadomiłeś
Myślałam że żyć będziesz lat 154 
Tymczasem teraz mam Cię tylko w albumie do cholery!
Dziękuję Ci i wiem ze Ty to czujesz
I gdzieś z tych chmur mnie obserwujesz ...
Za Twoja siłę,  energię i zaangażowanie
Dzięki Tobie mam tak silny charakter i uparte 
Gdzieś kiedyś się spotkamy i jeszcze szczerze porozmawiamy. Iza 



KOCHANI. Czytając Wasze wpisy - nie kryłam łez wzruszenia... Naprawdę ciężko mi było wybrać laureatów. Najchętniej każdemu z Was przyznałabym nagrodę, ale jak Wiecie, konkurs rządzi się własnymi prawami. W zawiązku z tym, kierując się sercem, postanowiłam wyróżnić: 

Izus, Aleksandra Niemiec, Mariola, Łucja W. oraz Marta

Dziewczyny - gratuluję Wam Wspaniałych Ojców! 💚 Ja też dołączam się do Waszych cudownych życzeń. Oczywiście pozostałym także składam serdecznie podziękowania za udział w konkursie i przesyłam dla Was i  Waszych Tatusiów mnóstwo pozytywnej energii, pogody ducha oraz jak najmniej zmartwień i łez – a w zamian radości i zadowolenia.

9 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...